نبض بازار در در دست شرکت های پتروشیمی
تحلیل بورس
تحلیل بورس ایران

بر اساس جدیدترین گزارش اداره آمار و اطلاعات معاونت بازار شرکت بورس، پیش بینی سود ١٤ صنعت بورسی در پایان آذرماه ٩٢ نسبت به مدت مشابه ماه قبل افزایش یافت.
شرکت بورس در گزارش خود اعلام کرده که پیش بینی سود صنایع بورسی با ١٢ هزار و ٧٨٩ میلیارد ریال افزایش به رقم ٤٩٢ هزار و ٥٤٤ میلیارد ریال رسید.

محصولات شیمیایی با ٥ هزار و ٩٨٣ میلیارد ریال، استخراج کانه های فلزی با یک هزار و ٨٨٢ میلیارد ریال، بانک ها، موسسات اعتباری و سایر نهادهای پولی با یک هزار و ٨٥٤ میلیارد ریال و مخابرات با یک هزار و ٤٩٧ میلیارد ریال بیشترین پیش بینی سود را در یک ماه اخیر به خود اختصاص دادند.
فلزات اساسی با ٧٢ هزار و ٥٦٨ هزار میلیارد ریال، فرآورده های نفتی، کک و سوخت هسته ای با ٦٤ هزار و ٧٣٠ میلیارد ریال، بانک ها، موسسات اعتباری و سایر نهادهای پولی با ٥٩ هزار و ٧٣٢ میلیارد ریال،شرکت های چند رشته ای صنعتی با ٤٨ هزار و ٥٤٦ میلیارد ریال و مخابرات با ٤٢ هزار و ٨٥٠ هزار میلیارد ریال سود پیش بینی کرده و در رتبه های دوم تا ششم  قرار گیرند.
استخراج کانه های فلزی با ٣٦ هزار و ٨٢١ میلیارد ریال، سیمان، آهک و گچ با ١٤ هزار و ٥١٤ میلیارد ریال، مواد و محصولات دارویی با ٩ هزار و ١١٨ میلیارد ریال و محصولات غذایی و آشامیدنی بجز قند و شکر با ٥ هزار و ٦٥ میلیارد ریال پیش بینی سود در رده های بعدی جای دارند.
بر اساس این گزارش، گروه انتشار ، چاپ و تکثیر با ٢٩ میلیارد ریال پیش بینی سود، استخراج سایر معادن با ١٩ میلیارد ریال پیش بینی سود، محصولات چوبی با ٧ میلیارد ریال پیش بینی سود و گروه خودرو و ساخت قطعات با ٩ هزار و ٧٨٦ میلیارد ریال (زیان)  در انتهای جدول ایستاده اند.
٧٦٨ ریال متوسط پیش بینی سود صنایع بورسی
اداره آمار و اطلاعات معاونت بازار شرکت بورس اوراق بهادار تهران متوسط پیش بینی سود صنایع بورسی در پایان آذرماه امسال را ٧٦٨ریال اعلام کرد.
بر اساس این گزارش، گروه کشاورزی، دامپروری و خدمات وابسته به آن با ٤٤٥٩ ریال، فرآورده های نفتی، کک و سوخت هسته ای با ٢٩٥٥ ریال، مواد و محصولات دارویی با ١٤٧٥ ریال، محصولات شیمیایی با ١٤٠٤ ریال و رایانه و فعالیت های وابسته به آن با ١٣٥١ ریال در صدر بیشترین پیش بینی سود صنایع بورسی قرار دارند.
دراین گزارش آمده است: به دلیل الزام آور نبودن ارائه پیش بینی سود صنعت سرمایه گذاری، پیش بینی سود ١٦ شرکت حاضر در این گروه در گزارش فوق لحاظ نشده است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: پنج شنبه 26 دی 1392برچسب:بورس , تحلیل , پتروشیمی,
ارسال توسط هادی

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 147
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 149
بازدید ماه : 700
بازدید کل : 11586
تعداد مطالب : 304
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1