نور امید در سررسیدها!
تحلیل بورس
تحلیل بورس ایران

علی رغم خبرهای مثبت رسیده از مذاکرات و حصول توافقات نهایی با توجه به نزدیک شدن به روزهای پایانی سال شاهد نوسان مثبت اما اندک قیمت دلار در بازار داخلی هستیم.

نوسانات مثبت سکه و دلار به همراه چشم انداز صعودی اونس طلا سررسیدهای بازار آتی را با رشد قیمت ها مواجه کرد به طوری که در حال حاضر فاصله میان سررسیدها به حدود 40 هزار تومان رسیده است ؛بعلاوه پیش بینی معامله گران از قیمت سکه تحویل شهریور ماه در حدود یک میلیون و شصت و نه هزار تومان قرار گرفت.

این میان مذاکرات کارشناسی ایران و گروه 1+5 هفته آینده در حاشیه نشست شورای حکام آژانس بین المللی انرژی اتمی برگزار می شود.

بیات، کارشناس معاملات آتی سکه و طلا در کارگزاری نهایت نگر در مورد وضعیت بازار به خبرنگار بورس نیوز گفت: نوسانات اندک بازار ارز تحت تاثیر اخبار سیاسی داخلی گاه مثبت و گاه منفی در محدوده 2940 تا 2960 تومان پیگیری شود. بازار طلای داخلی در غیاب محرک های داخلی تنها با نوسانات اونس جهانی حرکت می کند.

بیات همچنین افزود: پیش بینی می شود اونس جهانی طلا طی هفته جاری نیز در محدوده فعلی باقی بماند و در پی آن انتظار رشد محسوسی را برای سکه نقدی نمی توان متصور شد اما در مقابل در بازار آتی با افزایش فاصله میان سررسیدهای دورتر و چشم انداز مثبت اونس جهانی به نظر می رسدانتظارات فعالان این بازار افزایشی است.همچنین پیش بینی می شود علی رغم نوسانات محدود سکه نقدی طی هفته با افزایش فاصله میان سررسید های دورتر بازار آتی با حجم و نوسان بیشتری روبرو شود.

در تقویم اقتصاد جهانی این هفته شاخص اعتماد مصرف کننده امریکا روز سه شنبه و فروش خانه های نوساز و تراز تجاری امریکا روز چهارشنبه منتشر می شود.

همچنین روز جمعه اعلام شاخص تولید ناخالص داخلی امریکا و درادامه طی ساعات پایانی روز سخنرانی والی بانک مرکزی انگلستان در مورد نرخ بهره و روند تورم در انگلستان در برنامه هفتگی قرار دارد.

در پایان گفتنی است اونس جهانی طلا با افزایش نگرانی ها در مورد روند بهبود اقتصاد امریکا امروز روند رو به رشد خود را از سر گرفت و با قیمت 1324 دلار و 90 سنت خرید و فروش می شود.در بازار داخلی نیز سکه امامی نیز در محدوده 941 تا 953 هزار تومان و دلار با متوسط قیمت 2965 تومان خرید و فروش می شود.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: دو شنبه 5 اسفند 1392برچسب:,
ارسال توسط هادی

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 63
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 65
بازدید ماه : 616
بازدید کل : 11502
تعداد مطالب : 304
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1