رشد 47 درصدی سود خالص در سال مالی 93
تحلیل بورس
تحلیل بورس ایران
شرکت صنایع آذرآب از جمله شرکت های فعال در بازار سرمایه می باشد که طی سال جاری موفق به کسب بازدهی 196 درصدی شده است و از جمله سهام پربازده طی سال جاری به شمار می رود.

در همین راستا جابری مدیر مالی شرکت صنایع آذرآب در گفتگو با خبرنگار بورس نیوز ضمن تقدیر از صحه صدر و پشتیبانی سهامداران شرکت، تلاش و پیگیری های انجام شده از طریق هیأت مدیره شرکت را بسیار مطلوب ارزیابی کرد و اظهار داشت: شرایط کنونی شرکت در وضعیت مطلوبی بوده و تلاش ها و پیگیری های لازم در خصوص اخد قراردادهای کاری جدید و رایزنی با مقامات ذیصلاح در حال انجام است که امیدواریم این تلاش ها همچون گذشته منتج به نتیجه شده و دستاوردهای خوبی را به همراه داشته باشد.

وی افزود: حاصل این تلاش ها در بودجه سال 93 قابل لمس بوده به نحوی که شاهد افزایش مبلغ فروش و سایر نسبت های فعالیتی شرکت نسبت به سال های قبل می باشیم.

جابری ادامه داد: در بودجه سال 93 فروش شرکت نسبت به سال جاری حدود 37 درصد افزایش را نشان می دهد و در همین حال سود خالص شرکت نسبت به سال 92 حدود 47 درصد رشد را تجربه نموده است.

مدیر مالی شرکت صنایع آذرآب با اشاره به برخی فعالیت های امیدبخش شرکت در سال 93 خاطر نشان کرد: آغاز فعالیت اجرایی پروژه بزرگ دهکده گردشگری الماس مرکزی که کلنگ آن توسط مسئولین به زمین زده شده از جمله فعالیت های قابل توجه و امید بخش شرکت در سال مالی 93 می باشد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: یک شنبه 4 اسفند 1392برچسب:,
ارسال توسط هادی

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 32
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 34
بازدید ماه : 585
بازدید کل : 11471
تعداد مطالب : 304
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1