تحلیل بورس
تحلیل بورس ایران

محمدرضا مظفری – مدیرعامل کارگزاری ایساتیس پویا گفت: در حال حاضر بازارهای طلا و ارز و مسکن در رکود کامل به سر می برد و با توجه به سیاست های جدید دولت این رکود ادامه دار خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه وجوه سرگردان جامعه حدود ۵۰۰ هزار میلیارد تومان است،افزود: با توجه به اینکه بورس تنها بازار برای حضور این نقدینگی هایست به جرات می توان این بازار را محکوم به رشد دانست.

این کارشناس بازار سرمایه با اشاره به اینکه شاخص از ابتدای سال تا امروز از عدد ۳۸ هزار به مرز ۹۰ هزار واحد رسیده است ،گفت: با این وجود هنوز سهام پرپتانسیل در بازار وجود دارد.

وی سهام بانکها، مخابرات و صنایع فولادی را گزینه های مناسبی برای رشد دانست و گفت: سهام این گروه هنوز رشد قابل توجهی را تجربه نکرده اند اما تک سهم های کوچک به دلیل رشد های بالا با حباب قیمتی مواجه شده اند.
وی با تاکید بر اینکه اکثر صنایع بزرگ هنوز برای رشد جا دارند،گفت: سهام بسیاری از شرکت های بزرگ هنوز با ارزش ذاتی بازار فاصله دارند.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار ما درباره پیش بینی روند بازار تا پایان سال گفت: تا زمانی که بازارهای رقیب در رکود به سر ببرند بازار سهام با رشد همراه است.

این کارشناس بازار سرمایه به انتشار گزارش های مناسب ۹ ماهه و اعلام بودجه های ۹۳ گفت: بحث های سیاسی مبنی بر کاهش تحریم ها نیز به رشد بازار سرمایه دامن می زند به خصوص اینکه رفع تحریم ها باعث می شود بودجه هی سال آینده صنایع خودرویی ، بانکها و پتروشیمی ها دگرگون شوند.
وی پیش بینی کرد شاخص تا اوایل سال آینده مرزهای ۱۰۰ تا ۱۱۰ هزار و.احد را نیز فتح کند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: یک شنبه 29 دی 1392برچسب:,
ارسال توسط هادی

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 103
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 105
بازدید ماه : 656
بازدید کل : 11542
تعداد مطالب : 304
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1